Koszyk (0) 0,00 zł

Nie masz produktów w koszyku.

Rower męski Merida Big.Nine 500 Lite Silk Titan(Silver/Black) 29" 2019

4 699,00 zł
Oblicz wysokość raty
Kod produktu: ME19037

Szybki podgląd

Big.Nine Lite
  • - Zapytaj o dostępność
  • - Zapytaj o dostępność
  • - 1-2 dni
  • - Zapytaj o dostępność
  • - Zapytaj o dostępność
4 699,00 zł
  • Opis
  • Informacja
  • Tagi

Szybki i bezkompromisowy rower, który od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Dostępny w wersjach karbonowych i aluminiowych, z wieloma różnymi projektami ram, które najlepiej wykorzystują zalety dużego koła. Idealny w góry, do XC i maratonów.

Specyfikacja

  • Rama: BIG.NINE LITE
  • Rozmiar ramy: S(15") - M(17") - L(19") - XL(21") - XXL(23")
  • Kolor: Silk Titan(Silver/Black)
  • Widelec: SR Suntour XCR32 air LOR, skok 100mm, oś 15
  • Przełożenia: 20
  • Przerzutka przód: Shimano Deore
  • Przerzutka tył: Shimano Deore Shadow+
  • Manetka przód: Shimano Deore
  • Manetka tył: Shimano Deore
  • Mechanizm korbowy: Shimano Deore, 34-24 ATC
  • Wkład suportu: Shimano BB52 BSA
  • Kaseta: Shimano HG500, 11-42 ATC, 10 GER
  • Rozmiar kół: 29"
  • Piasta przód: Shimano MT400-B, 110x15 WHF, 32 SPH, Centerlock
  • Piasta tył: Shimano MT400-B, 148x12 WHR, 32 SPH, Centerlock
  • Obręcze: MERIDA Comp CC, 20 IWR
  • Dętki: Ultralite-29
  • Opona przód: Maxxis Ikon, 29x2.2", zwijana
  • Opona tył: Maxxis Ikon, 29x2.2", zwijana
  • Hamulec przód: Shimano MT-200
  • Hamulec tył: Shimano MT-200
  • Kierownica: MERIDA Expert CC, szerokość 720mm WHB, 10 RHB
  • Mostek: MERIDA Comp CC, 31.8 DSH, 6 ASD
  • Siodło: MERIDA Comp CC
  • Sztyca: MERIDA Comp CC, średnica 30.9mm DSP, 0 SSB

Technologie

SMART ENTRY

Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

INTERNAL CABLE ROUTING

Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

DOWN TUBE EXIT

Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.

FLEX STAY

Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.

X-TAPER HEADTUBE

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM

Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)

Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

SMOOTH WELDING

Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

CHAINSTAY POST MOUNT DISC

Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.

DI2 READY

Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148

Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.

BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110

Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.

LOCKOUT

Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

Dodatkowa informacja

Producent Merida
SKU ME19037
Czas oczekiwania 1-2 dni
Rodzaj Męski
Typ Hardtail
Koła 29"
Marka roweru Merida
Skok przedniego amortyzatora 100mm
Marka przedniego amortyzatora Suntour
Marka tylnego amortyzatora Nie
Materiał Aluminium

Tagi produktów

Użyj spacji aby rozdzielić tagi, apostrofów (') aby wpisać frazy.

Ładowanie...
Proszę czekać...