Koszyk (0) 0,00 zł

Nie masz produktów w koszyku.

Rower męski Merida Speeder 500 Matt Anthracite (Black/Blue) 2020

5 199,00 zł
Oblicz wysokość raty
Kod produktu: ME20106

Szybki podgląd

SPEEDER LITE II, materiał: aluminium, rozmiar kół 700C, standard osi 100x9/135x9mm, standard osi suportu BSA
  • - Niedostępny
  • - Niedostępny
  • - Niedostępny
  • - Niedostępny
  • - dostępny
  • - Niedostępny
5 199,00 zł
  • Opis
  • Informacja
  • Tagi

Komponenty

  • Rama: SPEEDER LITE II, materiał: aluminium, rozmiar kół 700C, standard osi 100x9/135x9mm, standard osi suportu BSA
  • Kolor: MATT ANTHRACITE (BLACK/BLUE)
  • Waga: 10,06 kg, Waga roweru w rozmiarze S-M bez pedałów
  • Widelec: MERIDA SPEEDER CF2, taperowany, materiał: carbon
  • Piasta przód: Joytech D481SBT-SC-CL, szerokość przedniej piasty 100x9mm, 28 szprych, centerlock
  • Piasta tył: Joytech D482TSBT-SC-CL, szerokość tylnej piasty 135x9mm, 28 szprych, Centerlock
  • Przerzutka przednia: Shimano Ultegra
  • Przerzutka tył: Shimano Ultegra, GS
  • Manetka przód: Shimano SL-RS700
  • Manetka tył: Shimano SL-RS700
  • Mechanizm korbowy: FSA Gossamer, 50-34T, 170 mm-XS/S, 172,5 mm-SM/ML, 175 mm-L/XL
  • Wkład Suportu: FSA BB-7100
  • Wolnobieg / kaseta: Shimano CS-R7000, 11-32T, 11 przełożeń
  • Łańcuch: KMC X11
  • Oś tył: QR
  • Oś przód: QR
  • Szprychy: Black stainless
  • Obręcz: MERIDA COMP SL, szerokość wewnętrzna 17mm, wysokość 22mm, materiał: aluminium
  • Opona przód: Maxxis Detonator, 700x32C, zwijana
  • Opona tył: Maxxis Detonator, 700x32C, zwijana
  • Dętki: Ultralite
  • Pedały: VP VPE-891
  • Tarcza hamulcowa tył: Shimano RT10, 160 mm
  • Tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10, 160 mm
  • Hamulec przód: Shimano MT-400
  • Hamulec tył: Shimano MT-400
  • Chwyty kierownicy: MERIDA EXPERT EC
  • Kierownica: MERIDA EXPERT CC, materiał: aluminium, szerokość 600mm, płaska
  • Stery: MERIDA M2331 Neck
  • Mostek: MERIDA EXPERT CC, materiał: aluminium, średnica 31.8mm, kąt mostka 5°, 80 mm-XS, 90 mm-S, 100 mm-SM/ML, 110 mm-L/XL
  • Rozmiar mostka: 80 mm-XS, 90 mm-S, 100 mm-SM/ML, 110 mm-L/XL
  • Siodło: MERIDA COMP SL, V-mount
  • Sztyca: MERIDA EXPERT CC, materiał: carbon, średnica 30.9mm, przesunięcie 15mm
  • Obejma podsiodłowa: MERIDA EXPERT
  • Klamka hamulcowa: Shimano MT-400

Opis

Komfortowa i sportowa geometria

SPEEDER stał się bardziej sportowy. Zwiększając długość górnej rury, uzyskaliśmy nieco dłuższy zasięg odpowiedni do przyjęcia agresywniejszej, ale wciąż komfortowej pozycji. Zmiany w geometrii dały również dłuższą bazę kół, która wpływa korzystnie na stabilność kierunkową, a w połączeniu z większym kątem główki ramy poprawia także stabilność jazdy przy wysokich prędkościach.

Szeroko

Nowy SPEEDER może zmieścić opony o szerokości do 37 mm, zwiększając w ten sposób komfort jazdy, trakcję i bezpieczeństwo. Szersze opony to także lepsza ochrona przed przebiciami. Nawet z zamocowanymi błotnikami w SPEEDERZE można zmieścić opony do 32 mm.

Rama Speeder Lite

Lekka i wytrzymała hydroformowana rama z najwyższej jakości stopu aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach i spawach wygładzonych w technologii "Smooth welding". Ma wewnętrznie prowadzone przewody dla ochrony przed wilgocią i zabrudzeniami, a także mocowanie dla błotników i bagażnika. Precyzyjne prowadzenie zapewnia stożkowa główka ramy.

Zaawansowana rama

Do produkcji ram SPEEDERA wykorzystujemy najwyższej jakości stop aluminium 6066. Jest on wyjątkowo lekki i trwały, pozwala także uzyskać bardzo złożone kształty w procesie hydroformowania. Ilość materiału jest zawsze dostosowywana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

Smart entry

MERIDA eSPRESSO TK ma wewnętrznie prowadzone przewody. Specjalny system blokuje je pod odpowiednim napięciem. Takie rozwiązanie zapewnia nie tylko schludny wygląd, ale też ochronę przez zabrudzeniem i wilgocią oraz cichą jazdę, bez żadnych niepokojących dźwięków.

Hamulce tarczowe

Wszystkie modele MISSION CX i CYCLO CROSS są wyposażone w hamulce tarczowe, które zapewniają wysoką skuteczność hamowania niezależnie od warunków pogodowych. Modele MISSION CX 7000, 5000, 700 i 600 mają hydrauliczne hamulce tarczowe. Mocowanie hamulca w systemie flat mount oznacza lepsze przeniesienie sił hamowania i zabezpieczenie hamulca przed uszkodzeniami.

Karbonowy widelec

Wszystkie modele SPEEDER mają w pełni karbonowy taperowany widelec. Niska waga tego materiału i jego właściwości tłumienia drgań znacznie poprawia jakość jazdy. Ponadto, karbonowa stożkowa rura sterowa zapewnia wysoką sztywność oraz precyzyjne i pewne prowadzenie.

Technologie

Prolite 66 Triple Butted Aluminum

Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

HFS - Hydro Forming System

Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

X-taper headtube

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

Smooth welding

Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

Internal cable routing

Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

Down tube exit

Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.

TFS - Techno Forming System

Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Ich kształt zostaje nadany w negatywowych formach, czasami w połączeniu z wewnętrznym metalowym rdzeniem. Proces ten poprawia wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

F-Mount

Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.

C-Mount

Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.

Dodatkowa informacja

Producent Merida
SKU ME20106
EAN Nie
Czas oczekiwania Dostępny
Nazwa modelu Nie
Kod producenta Nie
Płeć Mężczyzna
Rozmiar koła 28
Materiał Aluminium
Waga 10,06 kg
Waga (z opakowaniem) Nie
Kolor Szary
Hamulce Tarczowe hydrauliczne
Amortyzacja Brak
Typ City
Skok przedniego amortyzatora Nie
Marka przedniego amortyzatora Nie
Marka tylnego amortyzatora Nie
Rodzaj przerzutki Zewnętrzna
Pedały Nie
Wyposażenie dodatkowe Nie
Korba Dwurzędowa
Liczba biegów 22
Rok produkcji 2020

Tagi produktów

Użyj spacji aby rozdzielić tagi, apostrofów (') aby wpisać frazy.

Ładowanie...
Proszę czekać...